منتديات صبايا قمر
اهلا وسهلا زائرنا الكريم اذا كانت هذه زيارتك الاولى للمنتدى فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمات بالضغط هنا كما يشرفنا ان تقوم بتسجيل الضغط هنا اذا رغبت بمشاركة في المنتدى اما اذا رغبت بقراءة المواضيع واطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب به مع تحيات منتديات صبايا القمر
منتديات صبايا قمر
اهلا وسهلا زائرنا الكريم اذا كانت هذه زيارتك الاولى للمنتدى فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمات بالضغط هنا كما يشرفنا ان تقوم بتسجيل الضغط هنا اذا رغبت بمشاركة في المنتدى اما اذا رغبت بقراءة المواضيع واطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب به مع تحيات منتديات صبايا القمر
منتديات صبايا قمر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات صبايا قمر

منتدى افلام العاب تسلية

الرئيسيةالرئيسية  صبايا القمرصبايا القمر  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
اهلا وسهلا بكم زوارنا الكرام بمنتدياتنا وانشاء لله يعجبكم
بقلوب ملؤها المحبة وأفئدة تنبض بالمودة وكلمات تبحث عن روح الاخوة نقول لكِ أهلا وسهلا اهلا بكِ بقلوبنا قبل حروفنا بكل سعادة وبكل عزة
يا هلا وغلا والله أسعدنا تسجيلك وانضمامك لنا ونأمل من الله أن تنشري لنا كل مالديك من إبداعات ومشاركات جديده لتضعيها لنا في هذا القالب المميز نكرر الترحيب بك وننتظر جديدك المبدع مع خالص شكري وتقديري
,، أهلاً .. وسهلاً .. ,’، ,’، (( اسم العضو )) ,’، ,’، نحن سعداء بتشريفك لمنتدانا ’,، فأهلاً بك عطْراً فوَّاحاً ينثرُ شذاه في كلِّ الأَرجاء ,’، ,’، وأهلاً بك قلماً راقياً وفكراً واعياً نشتاقُ لنزفه ’,، ’,، وكلنا أملٌ بأن تجد هنا ,’، ,’، مايسعدك ويطَيِّب خاطرك ’,، ’,، فِي إنْتظَارِ هطولِ سحابة إبداعك ,’، ,’، نتمنى لَك التوفيق ومزيداً من التوهج ’,، ’,، تَحيّاتِي وَتَقْديرِي
عندما نكون كتلة مشاعر واحاسيس عندما يغمرنا الحب والوفاء عندها فقط نقول لك .•°اهلاً بك قلماً مميزاً وقلبا ً حاضراً °•. .•° هنا حيث القلوب تشابهت طيبة ٍ °•. .•° وتلونت فرحاً وأملا ً °•. .•° تزينت سماءنا بلالئي الأنجم اللامعه وتوشحت بوشاح الفرح والسرور وهلت بشائر طيور المحبه ترفرف نشوة بقدومك وتعانقت حروف القوافي ترحيب بعطرك °•. .•° بكل المحبه والموده نحييك لتشريفك لنا ونرحب بك اجمل ترحيب ممزوج بعبارات الود والاخوه موشح بالفل والكادي والرياحين°•. .•° نتمنى لك إقامة رائعه وممتعه مع اخوانك و اخواتك وفي شوق لعذوبة غدير حروفك لنرتوي منه ورسم أناملك لنتمتع بابداعك وجماله °•. .•°ارق تحية معطره بروح الورد لك°
منتدي اسحاق الحب يرحب بك أجمل ترحيب ونتمنى لك وقتاً سعيداً مليئاً بالحب كما يحبه الله ويرضاه فأهلاً بك في هذا المنتدى المبارك إن شاء الله ونرجوا أن تفيد وتستفيد منا وشكراً لتعطيرك المنتدى بباقتك الرائعة من مشاركات مستقبلية لك منا أجمل المنى وأزكى التحيات والمحبة
أهلاً وسهلاَ بك أخي الكريم .. حللت أهلاً .. ووطئت سهلاً .. ياهلا بك بين اخوانك وأخواتك .. ان شاء الله تسمتع معانا .. وتفيد وتستفيد معانا .. وبانتظار مشاركاتك وابداعاتك .. سعداء بتواجدك معانا .. وحياك الله
أسعدنا تواجدك بيننا على أمل أن تستمتع وتستفيد وننتظر مشاركاتك وتفاعلك فمرحباً بك بين إخوانك وأخواتك ونسأل الله لك التوفيق والنجاح والتميز
يا هلا و الله و مسهلا أسفرت وأنورت بمقدم أخونا………. او اختنا المتعة و الفائدة عنواننا فمرحباً بك بيننا . بانتظار نزف قلمك أخي الفاضل.. دمت بخير .
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته لو علمت الدار بمن زارها فرحت واستبشرت ثم باست موضع القدمين وأنشدت بلسان الحال قائلةً اهلا وسهلاً بأهل الجود والكرم أهلا ً وسهلا
أخي:،،،اختي تسمحلي ان أرحب بك فكم يسرنا ويسعدنا انضمامك لعائلتنا المتواضعة التي لطالما ضمها منتدانا الغالي على قلوبنا وكم يشرفني أن أقدم لك .. أخوتنا وصداقتنا التي تتسم بالطهر والمشاعر الصادقة التي تنبع من قلوب مشرفيّ وأعضاء هذا المنتدى السامي أهلا بك &&&&&&&&& مرحبا بك عزيزي………
مرحبا بك عزيزي كم أتمنى أن تتسع صفحات منتدياتنا لقلمك وما يحمله من عبير مشاعرك ومواضيعك وآرائك الشخصية التي سنشاركك الطرح والإبداع فيها مع خالص دعواي لك بقضاء وقت ممتع ومفيد &&&&&&&&&&&&&&&&
هلا بك أخي الفاضل يسعد منتدانا باستقبال من هم بمثل شخصك ليكون مميزاً بين المميزين وأنت لها فأهلا بك في منتديات اصحاب كول الذي يتشرف بمن هو مميز هذا وتقبل تحياتنا وتقديرنا &&&&&&&

طبعا اي حد عندو برنامج الديجي بوت

كاتب الموضوعرسالة
علاء
مدير الموقع
مدير الموقع
علاء

طبعا اي حد عندو برنامج الديجي بوت Xbn13554

طبعا اي حد عندو برنامج الديجي بوت Empty
مُساهمةموضوع: طبعا اي حد عندو برنامج الديجي بوت   طبعا اي حد عندو برنامج الديجي بوت I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 07, 2011 10:49 am

هاااااااااي ازيكم ايه اخباركم يارب كويسين
.................................................. ......................
طبعا اي حد عندو برنامج الديجي بوت ومش عارف يستخدمو هنا طريقه الاستخدام طبعا برنامج الديجي بوت
هوا البرنامج المنافس للديفي بوينت
وبصراحه التنين احلى من بعض وكل واحد فيهام ليه مميزات معينه عن التاني
يعني مثلا الديفي بوينت
لو الشات دوك نت تقدر تخلي الواحد يشتم نفسو ام الديجي بوت متقدرش الديجي بوت يقدر يعمل حجات كتير بس على الديجي شات
اما الدوك نت يقدر بس يعرف مكان الغرف ويبعت 140 سطر وراى بعض
وبس
اما الديفي بوينت على الدوك نت تقدر تعمل فيه غرفه باسمك وبلوك وتقدر تخلي اي حد يشتم نفسو وتقدر برضو تبعت سطور مكتوب فيها الي انت عايزو بس
50 بس
اما الديجي بوت 120
الديجي بوت بيعمل نفس المواصفات دي واحسن على الديجي شات برضو الروم الي بلوك وكدا
عشان كدا قلتلكم انهم العضوين المنافسين لبعض
واي حد عايز برنامج الديفي وبينت او الديجي بوت يخش على موقع ديفي بوينت بتاع البرامج
طبعا كلنا عارفينو
المهم شرررررررح كيفيه استخدام الديجي بوت على الديجي شات.....................................المشكله اني مش عارف ازاي احط صور عندي على الكمبيوتر واخليها تظهر هنا فعشان كدا هيبقى الشرح شفهي................
اولا : افتح برنامج الديجي بوت طبعا هيظهرلك الشاشه بتاعتو
بص فوق خالص كدا هتلاقي كلمه فيل اضغط عليها واختار اول كلمه
هيطلعك صندوق محاوره
اكتب موقع الشات الي انت عليه يعمي مثلا بس لازم يكون كدا
http\\www.as7abcool.com
لازم يكون كدا وحطو في السطر الفاضي الي في صندوق الممحاوره ودوس اوك
بعديها هيظهرلك
بقه ايه
على الجمب
الاي بي بتاع الشات
والموقع
وكل حاجه
عنو
اوك
سيبك بقه من كل المبرعات الي عندك خليك مع الي هقولهولك عشان تتعمل صح
المربع الرابع من النحيه الي فوق على الشمال
مكتوب فيه
nick name: طبعا اكتب فيه الاسم الي هتخش بيه
مثلا دنياي تابوت اوك
بعدين دوسس كونيكت
وانت طبعا اعد على الشات عادي
هتبص تلاقي دنياي تابوت
ده واحد جديد دخل
على الشات وانت الي بتتحكم بقه
اوووووووك
طبعا بقه جيبو على الروم الي انت فيها اخر مربع عامل زي المربع كدا من تحت مكتوب عليه من فوق بخط صغير روم ليست
وتحتيه مكتوب النيم
طبعا اختار مثلا روم مصر
اوك
بعدين جيب على اسم دنياي تابوت الديجي بوت مش بتاعك انت
اوك
بعدين علمه عليه خلي لونه ازرق
اضغط عليه كليكه واحده شمال اوك
وبعيدن الروم نفس الشي روم مصر كليكه واحده شمال
بعدين انزل تحت هتلاقي مربع طويل كدا مكتوب جمبه كلمه go
طبعا دوس على السهم الي على المربع الطويل واختار الخيار الي في الوسط
هيطهرلك مربعين اكتب في المربع الاول الطويل مثلا
( انا مصري وافتخر والي مش عجبو ينتحر )
اوك وروح على المربع الصغير الي جمبوووووو
واكتب 50او 60
اوووووووك بعديها دوس جووووو
وخليك في نفس الروم الي هيكون فيها روم دنياي تابوت الديجي بوت
تبص تلاقي الشاشه قدامك عماله تجري وكلمه
كدا طبعا ستين مره
وممكن تبعتها لواحد على الخاص انك تختار الخيار الي تحت الخيار الوسط وتعمل نفس الشي بس حط اسم الي هتختارو
وومكن بقه ودي احلى حاجه
تهنج الشات كلوووووو
وتطردهم عن طريق التهنيج
دي بقه مثلا
تكتب كلمه ولكمو ولكمو ولكمو ولكمو ولكمو ولكمو
كتير وبعيدن تحت 120
بعديها هتنزل هتلاقي الشات كلو هنج وانت هتنج معاهههههههههه
بس انت لازمتعمل على دنياي تابوت الديجي بوت اجنور وكل حاجه هتبقى اشطه
او ابتعت ولكمو لاي حد على الخاص
وهوا هيهنج لوحدو بدون ما حد يهنج معاه
طبعا استنى حوالي دقيتين بين كل فتره وفتره وانت بتبعت الكلام
اوووووووووووووك

طبعا اي حد عندو برنامج الديجي بوت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» تحميل برنامج تحسين النظام
»  تعليم برنامج الفوتوشوب عن طريق عرض فديو
» .. برنامج يغنيكم عن ( الفوتوشوب ) وخاصة للمبتدئين ..
» اجمل برنامج في العالم رجاءا قيمو الموضوع
» [scroll] معلومات شامله عن برنامج (( الفوتوشوب )). [/scroll]